COMUNICAT OFICIAL ALS PARES DELS NOSTRES EQUIPS DE FUTBOL BASE

Els informen que després de coneixer algunes opinions puntuals d'alguns pares del nostre club que ens han arribat i també de fora del mateix, fent referència a que l'entrenament/convocatòria reivindicatiu d'aquesta tarda, es barregen temes polítics, el primer que hem de dir és que respectem totes les opinions, al marge de que no siguin certes, però acte seguit hem de dir de forma rotunda que no és cert i que l'únic objectiu nostre és solucionar els problemes que estan patint els nostres jugadors/es, pares, entrenadors amb el tema del repartiment del camp i els horaris d'entrenaments totalment inadequats que tenin en l'actualitat.

Nosatres som una entitat històrica del poble i hem treballat amb gestors públics (alcaldes i regidors) de tots els signes polítics, i mai hem tingut cap problema, es a dir que si ara els tenim, és única i exclusivament per la gestió incorrecte que se està fent, però no per una qüestio política.

També explicar-lis que nosaltres estem com a gestors del club, per defensar els interessos dels nostres nens i nenes i és l'únic interès que ens mou

La junta directiva, president i coordinació general del club